31 DECEMBER

Underbara år 2010 är påväg att försvinna för att övergå i 2011, JAG VILL BARA HÅLLA FAST I TIDEN. Detta år har vart ett av mina bästa år någonsin med kärlek och underbara människor!

Under 2010 har jag
♥ Vart i Thailand
♥ Träffat mitt livs största kärlek
♥ Vart i Göteborg med William
♥ Fått jobb på MAX
♥ Spenderat 2 nätter i Stockholm hos Jessica
♥ Skaffat en stuga vid vattnet
♥ Umgåtts med min familj mer än någonsin
♥ Vart med på Tobias student
♥ Firat M&P:s 10 år i bröllop
♥ Umgåtts med de bästa personerna som finns
Sen finns det mycket mer att skriva upp men just nu räcker inte tiden till. 

Löften under 2011
♥ Godis-förbud
♥ Inge onyttigt innan Thailand
♥ Kaka-förbud 

Göra 2011
♥ Thailand i februari!
♥ Alanya i Augusti!
♥ Peace and love!
♥ Åka skidor!
♥ FYLLA 18ÅR!

Mål 2011
♥ Göra detta år till det bästa någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0