8 juni

Har inte skrivit något på läääänge nu, förhoppningsvis blir det förbättring nu framöver.
Imorgon är det sista "skoldagen" i 1:an då vi kommer leka lekar i ungefär tre timmar och på torsdag har vi skolavslutning! åh jag längtar!
På fredag tar Tobbe studenten, storebror börjar bli stor nu... satt och pratade med Linda, farmor och farfar tidigare idag då farmor berättade att hon hade suttit och kollat igenom kort och hittat kortet på mig, Tobbe, Elin och Adam då vi gick i 1an och 3an på Varva skolan och hade vart hos dom och ätit frukost och sedan gick vi fyra på rad tillsammans till skolan. Detta gjorde vi varje skoldag förut tills Tobias och Elin började på Milbo mellan och började senare på morgonen än mig och Adam.
Nej på fredag är det slut med skolan på ett tag för Tobbe, för senare i år ska han ner till Australien med två kompisar och blir borta liiite för länge för att jag ska tycka om det. Usch....


Kommentarer
Postat av: Linnea

Fina syskon där!

2010-06-14 @ 01:05:35
URL: http://linnealundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0