19 AUGUSTI

Nu är det en vecka sedan senaste inlägget skrevs, en vecka där väldigt mycket har hänt. Känslor, tankar och händelser från denna vecka har satt sina spår i kroppen och i skrivande stund försöker jag lista ut vad resultatet kommer bli.
Sex av dessa dagar har jag jobbat på hemtjänsten. I måndags var jag med tjejerna då de hade klädbytarkväll hemma hos Martina och många eftermiddagar har spenderats med rensning av huset. I torsdags, vilket även var min lediga dag denna vecka, åkte Hanna och jag på en nostalgitripp till Forsby där samtal om framtiden tog den mesta av tiden. På kvällen kom Hanna, Linnéa och Catta över för en spel- och pratkväll som slutade med många skratt! William som annars brukar komma hem varje helg från Norge var tvungen att stanna kvar där, samtidigt som T&E har lånat ut sin lägenhet + katterna till mig. Igår fyllde pappa år (GRATTIS! <3) och jag bara drömmer om en riktig sommar med lediga dagar och mys i stugan. Jag känner mig slut på alla sätt och skulle behöva en längre ledighet, men alla tankar går till Australien vilket får mig att fortsätta kämpa eftersom jag vet att det i slutänden kommer det vara värt det. Idag är det bara 72 dagar kvar!



SOMMAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0