10 DECEMBER- SANDSURFING & SOLNEDGÅNG (RAINBOW BEACH)

Efter ungefär 14 timmar i buss kom i äntligen fram till vårt hostel här på Rainbow Beach! Vi fick höra av personalen att det var gratis wifi, så nästan hela förmiddagen spenderades framför datorn. Vi checkade in vid 13 och gick sedan för att handla våran resas tråkigaste mat, nästan bara grönsaker och majs eftersom vi ska äta lite nyttigare denna vecka....

Vi tog en sväng ner till stranden på ungefär 2 timmar där vi badade i de grymt stora & starka vågorna, vi har liksom kommit till en surfstad! På eftermiddagen följde vi med en grupp här från hostlet till ett ställe som ser ut som öken, där sandsurfade vi och kollade lite på solnedgången. När vi kom tillbaka åt vi dagens första mat, jag nudlar och Alex tonfisk med pasta. Hela dagen har jag haft problem med maten, inte känt så stor hunger och knappt fått i mig någonting.

Efter att ha skypat en snabb sväng med Johanna på kvällen så somnade jag väldigt tidigt, ungefär vid kl 21.30. Antagligen över bristen på sömn de senaste nätterna + allt festade & bristen på mat, men kvällar som dessa kan behövas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0