13 DECEMBER- LUCIA & FRAISER ISLAND (RAINBOW BEACH)

Vaknade vid 7 när alla började röra sig inne i tälten. Gruppen lagade frukost och förberedde lunchen innan alla hoppade in i bilarna för att åka iväg på nya äventyr! Denna dag stannade vi på 4 olika ställen- ett strandsatt skepp, ett vattendrag, vid champagne-klippor och på en utkiksplats där man såg större delen av ön.

Vi kom tillbaka till campet när klockan började bli framåt 5 och började direkt med middagen. Efter några glas goon (vin) skapade jag, Alex och de resterande 6 svennarna på ön julkänslor genom att framför lucia inför de andra på vårt camp (alltså 60 pers!!) och äta årets första pepparkaka! Jag kan fortfarande inte fatta att det är december, helt sjukt!

Det var en väldigt härlig kväll med skön stämning och skratt. Dock slutade denna kväll inte lika bra för min del och jag gick för andra natten i Australien till sängs med tårar...


Kommentarer
Postat av: härskarn

vem fan är mannen som slickar på din haka ????? kommer bli hus i helvetet, passa dig

2012-12-23 @ 17:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0