14 DECEMBER, FRAISER ISLAND OCH EFTERFEST (RAINBOW BEACH)

Vaknade även denna dag av människor i rörelse, vilket är ganska härligt! Gruppen gjorde iordning frukost innan vi packade ur våra tält och städade upp på vårt camp. Eftersom ledaren tappade bort en av bilnycklarna kom vi iväg senare än planerat, detta gjorde såklart ingenting utan gav oss längre tid att prata med människorna i de andra bilarna om gårdagen! Vi körde runt på ön och besökte två olika platser- en klippa av sand som färgats i olika färger och den sista var en otroligt fin sjö 30 minuters promenad in i skogen.

Vi kom tillbaka till Dingo´s (vårt hostel på fastlandet) vid 4 och kastades oss i duschen! Jag har aldrig vart så skitig och sett så hemskt ut som jag gjorde efter 3 dagar i skogen/sanden. Men det var så sjukt värt det! Fraiser Island har vart så grymt bra och gett mig många nya erfarenheter, jag verkligen älskar stället!  



Kommentarer
Postat av: Marie på Spartallen

Men Anna, lägg dig i skuggan några veckor...du börjar bli bruuuuuun! :) PUSS

2012-12-19 @ 14:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0