20 DECEMBER- VILA (BYRON BAY)

Efter en natt med dålig sömn och rädsla att försova mig vaknade jag till med ett ryck när klockan ringde vid 06.15. Nyvaken och med sovkläderna på började jag skypa med mamma, pappa, Tobias och Elin. Vid 7 bytte Alex av mig och jag gick raka vägen till sängen för 1,5 timmes sömn innan jag återigen satte mig vid dator för att skypa med Linnéa och Sofia! Saknaden efter dessa älskade vänner är så stort, jag önskar vi kunde ha en soffa, chips & dipp på bordet och massa tjejsnack istället för att skypa med halvdåligt internet…. När tjejerna gick till sängs passade jag på att prata med William, visa honom runt på hostlet och några av hostlets ”husdjur”.

Alex och jag tog en lång frukost innan hon satte sig vid datorn och jag la mig på en solstol för att läsa, dock under en halvmulen himmel. Nu på eftermiddagen har jag sovit lite och fixat med bloggen, jag antar att vi snart ska äta middag och börja packa i rummet. Imorgon efter utcheckningen åker vi iväg till Nimbin (berättar mer i ett annat inlägg vad det är) och sedan hoppar vi på nattbussen till Sydney!!!



21/12-2012, jag har hört om denna dag i över 7 års tid. Och jag erkänner, jag är riktigt rädd inför morgondagen. Jag hoppas 1000 gånger om att detta inte blir min sista dag. Om det blir så- jag älskar så många. Alla i mitt liv har en väldigt stor betydelse och jag skulle aldrig byta ut dagen då jag mötte någon av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0