2012- ÅRET JAG ALLTID KOMMER MINNAS!

Året 2012 kommer jag föralltid att minnas. Detta år har vart mitt bästa år någonsin och varje dag har ett eget minne. Under detta år har jag älskat, jag har saknat och jag har gläds åt människor i min närhet. Under detta år har jag tagit studenten och lämnat min trygga vardag för att ge mig ut i världen på en helt okänd mark, på andra sidan jorden.
Men det var även detta år som jag för första gången fick känna på riktig smärta, gråta tårar jag trodde var omöjliga och känna hur ont ett hjärta kan göra... Året 2012 har gett mig så mycket lärdom, så många fina människor, resor till 4 olika länder och fått mig själv att växa som person. Jag har behövt 2012, jag har behövt må som jag har mått, för idag den 31 december 2012, sitter jag i Sydney och har aldrig mått bättre!


 



Jag önskar du kunde uppleva samma glädje som mig. 2012 är tårar som aldrig kommer torka. Jag saknar och älskar dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0