23 DECEMBER- BONDI BEACH & JULHANDLING (SYDNEY)

När klockan ringde efter 3 timmars sömn väntade pannkaksfrukost som hostlet bjuder på varje morgon! Vi gick ner till Bondi och låg där mellan 11-17, vid 14 kom även Axelsson och Emma. Efter 6 timmars stekande utan ett enda moln på himlen har kroppen nu på kvällen blivit lite röd, men shit vilket underbar dag!

Alex, jag, Axelsson och Emma tog en promenad in till Coles för julhandling! Det är så sjukt att det är julafton imorgon!! Vi har +35 och sol varje dag, men helt plötsligt är det jul?! Jag har 0 julkänslor och tycker det ser konstigt ut när alla australiensare har julpyntat. På rummet har vi en liten julslinga och min tomtemössa som hänger uppe. Nu på kvällen har jag lyssnat på julmusik i hopp om ökad stämning, men icke. Vi får se hur jag känner imorgon!   

På kvällen skypade jag med Anton och önskade över allt annat att det inte skulle bli 24:de december. När jag senare under natten la mig i sängen hade jag svårt att somna, precis som varje kväll innan julafton. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0