5 DECEMBER- LAGUNEN & DE 4 A:NA (AIRLIE BEACH)

Jag ställde klockan på 06.45 för att kunna skypa med m&p samt Wille imorse! Sedan vi kom till östkusten ligger vi 9 timmar före svensk tid istället för de 10 som vi hade i Melbourne, vilket jag tyckte var skönare! Jag blev sittandes framför datorn i nästan 3 timmar innan den tillslut dog.
Vi tog en snabb frukost och gick sedan till lagunen (en stor pool mitt inne i stan, precis som i Cairns) där vi spenderade hela dagen med sol och bad! En av våra tyska vänner som vi träffade på båten då vi dök + att vi träffade honom under Uncle Brian´s dök även han upp idag! Världen är så liten.

Inom vårt hostels gränser finns det ungefär 10 stycken mangoträd. Så idag har jag, Alex, Annie och Anna ”stulit” 4 stycken som vi senare ikväll tänkte trycka i oss! Tidigare idag hittade jag & Alex 2 stycken som vi efter lagunen åt upp, dom var så sjukt goda och söta! Att plocka och äta sina egna mangosar slår allt! 

Hela kvällen har vi 4 A:na hängt! Lagat middag ihop och suttit i timmar och pratat om livet. Det är kul att vi äntigen har fått svenska tjejer som roomiesar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0