8 DECEMBER- ATLANTIC CLIPPER, DAG 3 (AIRLIE BEACH)





Tredje och sista dagen på världens bästa båt! 
Vid 3.30 då jag ännu inte hade lyckats somna under stjärnorna gick jag ner till hytten. Vaknade av mig själv 2,5 timmar senare. Vid 06.30 började åter igen sången och gruppen vaknade upp. Vi snorklade och vände sedan båten mot hamnen. När vi kom tillbaka till hostlet, vid ungefär 13.00, gick jag, Julia och Alex ner till lagunen för att njuta av de sista timmarna med solen. 

På kvällen var det förfest i rum nr 1 med gruppen från båten! När gruppen ville gå tidigare till baren gick jag, Anna, Alex, Annie och Julia till några svenska killar för förfest där. Kvällen på klubben var grym, alla dansade och musiken var härlig. Avrundade kvällen med fina samtal vid lagunen innan det blev natthäng på hostlet med några av killarna från båten. 

Jag kan inte annat än att älska dessa dagar på båten! Jag har konstant gått med ett leende på läpparna och hört väldigt fina ord. Kunde jag spola tillbaka tiden och uppleva båten igen, med samma personer, skulle jag gör det 1000 gånger om!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0