TAGGELITAGG!

Håller fortfarande på att packar inför PEACE AND LOOOOOOOVE!!!!!! Jobbade till klockan 11 idag och har sedan dess njutit av början på min första och enda semestervecka denna sommar, med sol dessutom!
Har pratat med William som redan är där borta och han säger att det redan är mycket folk! Trots att konserterna börjar på onsdag! Happy!!

SOMMARLOV

Det slog mig precis att detta är min första riktiga sommarlovsdag då jag kan ta det lugnt och släppa all stress och press. Jag gick dirket från skolans plugg till att plugga körkortteori och där emellan jobba. Idag är det första dagen då jag riktigt kan slappna av sedan Thailand (!) eller möjligtvis påsken i stugan.
Vilken konstig känsla!

Annars håller jag på att packa inför peace eftersom jag jobbar hela dagen imorgon samt på måndag.

Gruppbild från Thailand -11

Midsommar!

Klev upp tidigt i morse för att ta bilen till mitt PASS-jobb. Slutade kl 1 och har sedan dess handlat, slagit upp ett tält och börjat packa inför P&L! Efter jobbet på måndag åker vi dit och stannar fram tills natten mot söndag då Tobbe kommer och hämtar mig & jullan!
Ikväll blir det trevligheter så det är dags att börja städa, glad midsommar mina fina!

STOCKHOLM I BILDER 18-19/6

På tåget ner      jag & mamma, Tobias & Elin

Lunch på kungshallen        Mamma & Marianne, Pappa & Jessica

Shopping          William & jag, jag & Jessica

På hotellrummet         jag & William

På spårvagnen påväg till båten       pappa & mamma

På båten       Tobias, Elin & Tobias & pappa, Mamma & jag & William, William, jag & William

Brumbrum!

Har precis kört till MAX med mammaa UTAN skylt, nu ska jag köra själv för första gången. WIHO!!!!

Hela världen skiner av glädje!

Sitter på bussen med världens största leende påväg till mitt PASS-jobb! Ikväll ska jag köra själv!

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRKORT!

JAG HAR TAGIT KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!

Fortfarande i skärgården

Sitter fortfarande på båten och har precis ätit klart flera ton av färska räkor, mums! Just nu spelas rock och vi småpratar över några glas. Denna underbara kväll kommer fortsätta fram till halv 12 då båten lägger till iland men innan dess ska vi hinna med ost och kex & för dom som vill, dansa. Får se om prinsen min bjuder upp mig men det känns tveksamt...

Från hotellrummet

Sitter inne på mammas & pappas hotellrum med en cider i handen innan vi tar tunnelbanan ut till båten som ska föra oss ut till skärgården! Enda sedan vi kom till Stockholm har vi shoppat och träffat Mariannes & Jessica :) skriver mer senare men allt är toppen i Stockholm! :)

Påväg till Stockholm!

Sitter just nu på tåget påväg till Stockholm! Det är molnigt och halvdåligt väder vilket är lite synd med vi får hoppas på bättre väder i huvudstaden!

17 JUNI

Har gjort mitt första arbetspass som personlig assistent idag mellan 8-13.30, jag trivs jättebra! Efter jobbet blev det en fika på Mingel & Bar med Fia & Linnéa innan jag tillsammans med William åkte hem hit. Ikväll ska vi mysa och ta det lugnt för imorgon åker familjen + Elin & Wille till huvudstaden för shopping, övernattning på hotell och åka på en räkkrysning i Stockholms skärgård, så nu håller jag alla tummar jag har för fint väder! :)

15 JUNI

Igår; YESYESYES! :D

Min lilla mormor fyllde 71 år igår vilket familjen - pappa och Elin firade. Det blev middag och tårta hemma hos henne! :)

Klev upp tidigt imorse för en kurs i lufttecknink vilket ingår i mitt nya jobb, hade dock fått fel tid och kom en timme försent.... En snabb lunch hemma hos William innan jag mötte upp min nya chef, vi åkte hem till två kvinnor för ett snabbt möte och presentation eftersom jag ska vara deras personliga assistant i sommar!

Mormor!

13 JUNI

Mitt sista sommarlov börjar med att regnet öser ned utanför fönstret! Träffade på ett saknat och välkänt ansikte imorse där namnet dock är hemligt... Om 45 minuter ska jag vara på vikarieinformation för PFV och ikväll får vi se vad som händer! Puss

?

Vad är jag utan dina andetag?

IPHONE!

8 JUNI

God morgon!
Ska springa över till F&F en snabbis innan jag åker till konsum för att hämta ut mitt paket som kom igår (om jag får, paketet står antagligen på pappa.....) Och i paketet kommer min nya Iphone ligga! Det kan bli en härlig start på dagen OM paketet följer med mig hem vill säga....

Vi är lediga från skolan idag och solen hettar här utanför. Dagen kommer spenderas med Lisa och senare på kvällen Anton + min nya mobil ;) Innan jag träffar Lisa på stan ska jag åka till polisen och anmäla min P&L biljett.

6 JUNI

Är uppe med tuppen idag och väntar på att Tobias ska komma hem från sin nya lägenhet! Dagen kommer användas åt att hjälpa honom och Elin bära in/få ordning i sitt nya hem!
Min storebror flyttar alltså hemifrån idag!

P&L

JAG SKA TILL PEACE AND LOVE!!
och jag får sova med mina tjejer på deluxe campingen! åhhhh överlycklig tjej som har världens bästa pojkvän som fixade biljetten!

3 JUNI

Har vart tyst här ett tag men snart kommer bilder att dyka upp....

Har spenderat natten hemma hos Linnea med henne och Sofia. Nu håller vi att fixa oss lite innan vi åker in till stan för en mysig uteservering med några goda drinkar och solen i ryggen! mina flickor är finast!