26 AUGUSTI

På första lektionen för året lyckas Christina trycka in en spanska läxa, tills på måndag! Jag som knappt kan spanska i vanliga fall ska nu klara av att skriva en sammanfattning om mitt sommarlov utan hjälp från verken lärare, bror eller någon som helst sammanfattning av det vi lärde oss innan sommaren eller det som BORDE sitta fast i minnet. + att jag jobbar fredag, lördag, söndag så läxan måste bli klar idag! PUHU, skolan kör verkligen igång på engång! 

På håltimmen blev det en snabb fika med några tjejer från klassen innan jag och Alex åkte upp mot Polhem och Medicinsk grundkurs-kursen. Osäker om kursen passar mig men man får hoppas, mycket plugg var tjatet från vår lärare, typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0