21 DECEMBER

DET EFTERLÄNGTADE, UNDERBARA JULLOVET ÄR HÄR! och fy så skönt det känns!  

Efter ännu en onödig dag i skolan då vi mest bara satt åkte Sofia och jag hem till Linnea med en liten godispåse och texten "Den som spar, hon har <3" haha, allt eftersom hon inte kan få i sig riktig mat ännu efter hennes operation ;) Sen hämtade mamma upp mig vid SOS-kiosken så körde jag hem 

Idag har vi förresten bestämt att jag, Fia och Linnea ska gå på Rihanna den 1/11-11, WOHO! och att någon av oss tre ska köra ditt, håller tummarna för körkortet!



En sånhär snygg mobilbild från födelsedagslunchen igår på Max då Jonas fyllde år! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

om inte Vendela vill gå med mig, får jag gå med er då? På Rihanna alltså.. eller ni kanske redan har bokat? :D:D<3

2010-12-22 @ 12:05:48
Postat av: Linnea

Jo men man tackar, de rinner inte lite i munnen nu när godispåsen står i rummet och ruttnar. Kul. Tack. Verkligen.



RIHANNA BOKAT OCH KLART. FAN VA UNDERBART!

2010-12-22 @ 19:27:40
URL: http://linnealundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0