23 DECEMBER

Dan före dopparedan och nog finns det julkänslor! Har tillsammans med William tagit det traditionella bastu-badet, ätit nygjord julskinka och slagit in de sista julklapparna :)

Eftersom verken William eller jag är speciellt bra på det där med överraskningar så öppnade vi varandras julklappar ikväll! och jag är mållös, tavlan jag fick av William är en exakt kopia av kortet han och jag tog på tåget när vi åkte upp till min stuga för första gången i somras. Det är Julia Sjölund (klasskompis) som har gjort bilden och fyyyy vilken jävla talang den kvinnan har! Tack Julia och William ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

JAG DÖR VA FIN DEN VA!!!!!!

2010-12-25 @ 12:19:31
URL: http://linnealundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0