25 DECEMBER

Kan man säga att julen är över nu? för isådanfall så sprang den förbi men lämnade en massa minnen kvar :)

Julaftonen började med att mamma väckte mig vid 11 på morgonen då jag öppnade paketet i strumpan och den under granen. Åt julskinkefrukost och mös innan vi tillsammans med farmor och farfar skypade med Tobbe som redan hade börjat fira sin jul i Australien. Därefter duschade/fixade vi oss och åkte till mormor i Bomhus där vi skulle vara resten av dagen. Vi kollade på Kalle, åt, öppnade julklappar och mös innan vi åkte och hämtade William i stan och åkte hem till oss. På kvällen lyckades jag tvinga med William och pappa till kyrkan vilket var en perfekt avslut på julaftonen. Sedan hem hit och sova med ♥











Kommentarer
Postat av: <3

Tack gör min bästa julafton någonsin jag vet inte fall den kunde spenderats på nå bättre sätt än med med fast jag inte tycker om kyrkan så tycker lagom att vara där med dig älskling, det är i din närhet som alls problem försvinner. Du ger sp mycket kärlek och glädje så ja kan knapt ge tillbaks så mycket. Du är så himmla underbar jag älskar dig till tusen<3!

2010-12-27 @ 04:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0