18 JULI

Torsdag-
"Hej och välkommen till max, varsågod att beställ"     Jag har fått stå i driven! och det ni kan jag inte påstå var särskilt lätt när det var bilar i kö både framför och efter talaren.  
Efter jobbet kom i mamma, pappa, farmor, farfar, mormor och Roland och hämtade mig för att åka ut till stugan som vi fick nyckeln till idag. Sedan hem och sova med William.

Fredag-
Tog lång sovmorgon och åkte sedan till jobbet vid 1 tiden för att träffa Anki och prata schemat, tog en lunch där tillsammans med W sen hem för att fixa och sedan vid 6 tiden äta middag med familjen på helt enkelt! oxfilé och potatisklyftor mmmmums, på kvällen gick jag hem till william och sov.

Lördag- 
Jobbat 12-19 och på kvällen kom William hit

Söndag-
Jobbat 11-17.45, har precis ätit klart och ska snart åka iväg till stugan för att fixa lite med mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0