27 JULI

Det blir inte mycket skriveri här nu på sommaren så detta inlägg får även de bli en sammanfattning av det som hänt efter stugtrippen.
I stugan hade vi det helt underbart mysigt! bad, mat, kortspel och bara mys precis som det ska vara. Inge stress och inge tvång förutom att både William och jag skulle jobba på torsdags kvällen. (kameran med några bilder finns kvar i stugan). Annars innehåller mitt liv just nu SOVA-ÄTA-JOBBA-SOVA obs. Den senaste tiden har jag jobbat, lör, sön, mån, tis, tors, fre, lör, sön, mån men idag ja då är jag ledig men imorgon börjar det igen... ons, tors, fre, lör och sen åker jag till Göteborg och min underbara pojkvän! men såklart, jag jobbar dagen efter jag kommer hem... Måste påpeka att jag har fått jobba över 1 gång, fått gå förtidigt från lunchen 2 gånger och börjar tidigare 2 gånger. 
För att åter prata mänskligt liv så träffade jag Linnea i söndags för lite shopping och en lunch på stan och gud vad jag har saknat kvinnan! Orden och tiden bara flyter på utan konstiga tystnader, precis som det ska vara. Och nu har det snart gått ett år sedan vi träffade varandra för första gången men det känns mycketmycket längre.

Mina föräldrar har åkt till stugan och kommer inte hem på ett tag så nu ligger det på mig om jag vill ha med mig rena kläder till Göteborg eller ej, och svaret blir självklart så jag ska för första gången bära ner tvätten från mitt rum, sortera och tvätta helt själv även stryka skulle jag tro....!

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0