8 JULI

Eftersom jag inte har skrivit här på väldigt länge så kommer det här inlägget bli väldigt långt och antagligen inte speciellt roligt... 

6-8 juli
Med många utropstecken måste jag åter påpeka att jag har världens bästa pojkvän! På tisdags morgonen, kvart över 9, på våran tre månadersdag kom William hem till mig med en bukett på 5 rosor och några vita blommor, så grymt fint! Efter det åt vi frukost tillsammans, stekte pannkakor till lunch och mös innan vi åkte hem till honom för att köpa/laga tacos + efterrätt. På kvällen kollade vi på film, gick ut ett tag och satt ute på hans balkong och bara pratade. världens underbaraste dag helt enkelt!
På onsdagen vaknade vi upp, gick ut och solade i parken på söder under tiden solen var framme men gick hem efter ett tag. På kvällen gick vi ner till stan för att kolla på sommarkväll där vi träffade Linnea, Julia och Hjelte sen gick med dom resten av kvällen. Sedan hem till William igen för att kolla på remember me och sova. 
Idag vaknade vi av att Williams storasyster Sara ringde, vi åt frukost och fixa oss för att åka till fängelsemuseet för att träffa Sara, Williams pappa och Saras barn Aline och Agnes. Efter det tog vi en lunch på Mocca. När de åkte hem mot Sundsvall igen gick vi hem William för att senare gå ner på stan. Byte William mot Linnea och fortsatte klädtittandet med henne + att vi köpte present till Julia som har fyllt år, grattis!

4-5 juli
Vaknade upp hos William och for till jobbet i en oändlig värme, även fast det var halvmolnigt så var det fortfarande sjukt varmt. slutade klockan 7 då jag, mamma och pappa gick över till F&F för att ta en fika med Stefan, Rosita, Larry, Lucas och Leo. På kvällen kom William hit och sov. 
Klockan halv 10 på måndagsmorgonen började alarmet för att kliva upp och fixa oss inför Engeltofta med Lisa och Hanna. Åkte hem vid klockan tre och på kvällen åkte M&P till sandviken för att skriva på sommarstugan som vi har kollat på. Så nu är vi stugägare! Medan dom var där var jag hemma hos Hanna med henne, Lisa, Paul, Isak och Jonas. 

2-3 juli
På fredagen var jag och badade i Strömsbro med Hanna och Lisa, på kvällen blev det grillning och fotboll nere på IP med en massa. Efter det gick vi hem till mig och kollade på film. På kvällen sov William här. 
På lördags morgonen ringde jobbet och bad mig komma tidigare och att jag skulle förbereda mig för att få stå i kassan så vi cyklade iväg i skinande sol både William och jag till varsitt jobb. Så för första gången någonsin var jag en heldag på MAX utan att fixa servitris-jobbet ett dugg! Fick stå 4 timmar vid kassan och sedan 2,5 timmar vid packningen och dressen. WOHO! Efter jobbet åkte jag hem till William, helt slut och trött i hela kroppen. 

30 juni - 1 juli
På onsdagen tog Wille och jag ut en välbehövlig sovmorgon, vi sov till klockan tio i två! åt och fixade oss för att möta upp Lisa och Hanna på bussen för att åka in och köpa biljetter till Eclipse. Gick sedan hem till William för att sova.
På torsdagen tog vi det lugnt innan jag möte upp Lisa och Hanna på stan för att se filmen som jag tycker var hur bra som helst!  

Snabb sammanfattning och jaa, den får duga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0