14 juni

Min älskade mormor fyller 70 år idag, grattis ♥ 
eftersom jag är inne på tobbes dator och alla bilder ligger på min så får det bli ett till inlägg utan bild, vilket i detta fall hade vart en bild på min mormor.
Kom hem från en fika hos mormor för ett tag sedan med mamma och pappa, körde därifrån runt Björke-Oppala-Åbyggeby-hem. Dagen spenderades hemma hos min kära pojkvän tills MAX ringde 5 i 4 och frågade om jag kunde komma och jobba på en gång. M&P skjutsade ner mig så arbetet blev mellan 16.20-20.00. Åter igen blev det 30 minuter vid packningen och dressen vilket är super bra, för när jag är tillräckligt bra och kan börja stå där under ett helt arbetspass kommer det betyda fler arbetstillfällen, högre lön och fler arbetstider att välja på. Ska även jobba imorgon 16-20 med förhoppning om ännu ett "träningstillfälle". Snart blir det sängen för att tidigt ta bussen hem till William, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0