16 JUNI

15 JUNI
Det vackraste jag vet är att se dig när du sover.
Då råder stilla frid, och jag glömmer både rum och tid.
Du ligger här bredvid, och jag känner hur du andas,
Att älskas utav dig är det vackraste för mig.





Kom hem för ett tag sen från Strömsbro-badet med Hanna och Lisa, sol i ungefär 3 timmar vilket tro det eller ej, inte syns på mig... Vaknade upp på det bästa sättet jag vet, i Williams famn. 
Nu ska jag hoppa in duschen och fixa mig för 20 i 5 skjutsar mamma in mig till Hotell Winn för personalmöte/personalfest. Och helt ärligt, jag trivs verkligen på max. Det är bättre än vad jag och många andra förväntar sig att det ska vara. TUMMEN UPP (Y) + att lönen kom idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0