21 JUNI

Jag har börjat läst! så länge vi båda andas, fjärde boken om Edvard och Bella så det var ju egentligen ett måste men ändå.... Det märks att det är sommar för det är enbart då jag läser böcker. duktig anna

Blev väckt av min älskling i morse som ringde från Kreta enbart för att kolla hur jag mår och säga att han saknar mig i massor, åh världens sötaste och jag är världens lyckligaste. Jag älskar min plupp. 
Jag har solat precis hela dagen, från klockan 11 i morse till klockan halv 5, och så klart att när jag äntligen är i tid till mina kompisar så har både Johanna och Hanna sovit över. men men ensamma på Strömsbro-badet var vi nästan hela dagen tills vi åkte hem vid 14.15. Fortsatte sedan sola här hemma så nu har jag en tydlig och ovanligt brun mage för att sitta på mig.
Nu på kvällen har mamma och jag övningskört lite runt om i Bomhus och sedan ner till Brynäsvallen för att kolla på IFK gävle/Hille IF - Gefle där IFK vann. woho! 
Jag hade världens mysigaste igår kväll tillsammans med Johanna och Hanna, puss på er. + att jag fick stå 1½ timme vid packningen och dressen på jobbet igår så att jag nu börjar närma mig en förflyttning!     Snabb summering om dagarna men det får duga, är det sommar så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0