24 JUNI

24 juni- ett halvår kvar till julafton

Tro det eller ej men jag har fått färg! det är stora kanter på magen medan ryggen är lite blekare men det spelar ingen roll för jag har fått färg! och jag har tjänat pengar idag, jobbat 4 timmar på MAX där det var lika varmt inne som utomhus och stressen som var idag.... det var nästan plågsamt, man hann nästan börja svettas innan man ens börjat jobba och då kan ni gissa hur varmt det är att stå i närheten av en varm grill resten av tiden. 
Vädret som har vart den här veckan har vart underbart. Sol varje dag från tidig morgon till sena eftermiddagar, I like it!

Nu tänkte jag titta på en film innan jag somnar, Imorgon bitti väntar jobb mellan 11-16 sen så blir det midsommar firande! Sen så är det även sista hela natten jag sover ensam för på lördag natt/morgon kommer William hit direkt från Arlanda och sover så nu ska jag njuta av mitt ren städade rum och så klart det nya lakanet som jag fixat. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0