28 JUNI

Har haft en underbart härlig midsommar helg. Blev uppringd i fredags morse av jobbet som sa att jag slapp komma dit så jag tog ut en välbehövlig sovmorgon. Runt klockan 4 kom Johanna och Evelina hit och senare på kvällen kom även Julia, Bella och Hanna. Grillning, mys och mycket skratt av ett härligt gäng gjorde min början på kvällen toppen! Vid halv 11 cyklade vi till Skidstavallen där vi träffade några från Johannas klass+ massa andra. Kvällen slutade med någon sorts cykeltävling mellan mig och Paul VS Bella och Isak(Olle?) där Paul och jag förlorade något... Gick sedan hem med Malin och Bellabells (som så super gulligt hjälpte mig hem med den andra cykel) för att hinna sova i två timmar innan William kom hit och väckte mig kvart i 5 direkt hemkommen från Arlanda och Kreta, älskarälskarälskar dig! Resten av lördagen spenderades med honom och på kvällen åkte vi in till stan, köpte Ben and Jerrys och gick hem till honom för att sova. 
Idag har jag jobbat hela dagen i en stekande sol, på kvällen blev det mys vid strömsbro-badet med Lisa och Johanna.
Bilder från i fredags, kommer från Malin och Julia










Kommentarer
Postat av: Bella

Haha det var Olle jag skjutsade Anna, inte Isak xD

2010-06-28 @ 13:11:40
URL: http://isabellewikstrom.blogg.se/
Postat av: Julia

hoppas det gick bra med cykeln sötnos!

Postat av: Anna

B: ja men dom är ju så lika ;)

J: ja det gick jätte bra. hoppas det gick bra för dig att komma hem ;)

2010-06-29 @ 18:11:11
URL: http://http:/annaaahhp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0