19 JUNI

Skulle egentligen ha vart med Johanna nu på kvällen men näää, jag är otroligt trött men sen så är det ju även kungligt bröllop på tv! TANTVARNING för jag är fast, jag tycker det är otroligt fint och ett beroende att se.


Bilderna är dåliga men dom kommer från svt.se eftersom inga andra har släppts ännu.


Efter personalmötet i onsdags åkte vi till grillplatsen vid högskolan för att grilla korv och spela brännboll, jag kan dock inte påstå att någon av oss var bra.... Slagen kom ungefär 15 meter, ett 30tal bränningar och skratt. Efteråt följde jag med Sandra in till stan för att senare gå hem till William och sova där jag även spenderade hela torsdagen och natten för att på fredagen säga hejdå till min underbara pojkvän som nu åkt till Kreta i en vecka. + att en annan super underbar människa vid namn Lisa lämnat mig för att besöka London. 

Idag firade vi mormor som fyllde i måndags. Släkten på mammas sida + mormors vänner samlades i lokalen för lunch och tårta. Bilder från dagen kommer kanske senare när jag får tid att ladda upp, jag ska ju faktiskt jobba imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0