16 maj

Har inte hunnit blogga sen i onsdags, tiden går för fort just nu..

I torsdags blev det stan med Lisa och Hanna för att hitta en present till Sonja som fyller år imorgon (måndag). Passade även på att köpa några saker till mig själv; en bikiniöverdel från Hm, ett par trosor från Hm och en klänning till Tobias student från Gina tricot, behövligt. Klockan kvart över 2 träffade vi Sonja för en lunch med prat och några minnen. 
Vid halv 5-tiden kom William hit för att senare vid klockan halv 9 gå hem till Pontus för att träffa det gamla Milbogänget; Sonja, Erik, Hanna. Lisa, Anders, Rasmus, Bella, Kicki, Johan, Johans flickvän Julia, Kickis pojkvän Marcus, william och Elin. På kvällen sov William här. 

Hela fredagen/natten spenderades med William. underbart

Sen har jag jobbar precis hela helgen! 12-19 både lördag och söndag vilket känns i hela kroppen, jag är trött i huvudet och kroppen värker lite lätt. Skönt som det är så sov jag över hos William lördag-söndag, och har jag inte världens underbaraste? Klockan halv 12 imorse tog han på sig skona och gick med mig från söder till Max norra. Jag älskar dig  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0