20 maj

Bio igår tillsammans med William, William och Karin, the last song. Det var faktiskt en bra film och ja, det kom tårar på slutet.. Sedan en promenad hem till William för att mysa och sova.
Idag var det redovisning på svenskan som linnea och jag nu arbetat med ett tag, det gick helt okej hoppas jag. Sen hade vi SISTA riktiga engelska lektionen i kurs A äntligen säger jag bara! Sista lektionen för dagen hade vi spanska NP muntliga där jag fick vara med Linnea, jag tror både hon och jag kan konstatera samma ska?  det gick verkligen inte bra... det enda positiva med provet var att det var det sista i spanska.
Åkte ner på stan efter skolan i behov att hitta nya jeans och gå till banken en snabbis. Hittade både jeans, skor och ett sött sommarlinne. Mötte upp Lisa inne på Vila för att ta bussen hem tillsammans, och vem sitter inte på trappen och väntar här i Hille om inte William så min kväll har spenderats med honom :)
Dinsko 299:-


Vila 360:-

Kommentarer
Postat av: julia

fan vilka snygga jeans du hitta då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0