9 maj

Har spenderat hela helgen i famnen på min älskling och jag har bara njutit!

I fredags var det fest för Jasmina som fyllde 17 år. Så vid kvart över 3 åkte jag till William för att lämna kläder sedan hem till Linnea där Sofia redan var för att fixa oss och äta hemlagad pizza mmmm :) Tog halv 7 bussen tillsammans med Julia mot Brynäs där Jasmina och Sahar redan var. Efteråt ramlade det bara in personer. På kvällen blev det Max för dom andra medan William och jag åkte hem till honom för att äta jordgubbar och mysa.
På lördags morgonen kom Williams mamma in och väckte oss, åkte till återvinningen sen var vi bara hemma hos honom, vi gick ut en snabbis på kvällen för att fixa en sak och passade då på att kolla på crusingen som var igår kväll, sådär osminkad och uppsatt hår fräscht.... sedan hem till honom för att kolla på film och sova.
Idag har vi vart hos honom hela dagen och bara myst, åkte hem för ett tag sen och sitter nu här framför datan.
Imorn blir det ingen sovmorgon heller på grund av att vårt "familjearbete" som jag Linnea, Sofia och Jasmina har måste bli klart tills på tisdag då vi både ska lämna in skriftlig och ha muntlig presentation och vi är långt ifrån klara. Sen är det även nationella i spanska läsförståelse, gud hjälp mig.

Bilder från i fredags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0