28 NOVEMBER

Det är redan första advent och här i Hille är det huuuur mycket snö som helst! Vid fyra tiden fick William och jag skjuts in till stan för att titta på julskyltningen eller ja, fyrverkerierna. Vi hann även springa in på 9an en snabbis och köpa mina efterlängtade bokstäver som ska pryda min fina vita vägg nu när jag ska byta ut/göra om i rummet. det blev ett A och ett W, & (och-tecknet) kommer nästa måndag. (Tack Hammar för tipset!)
Jag behöver insperation och hjälp med vad som ska skrivas upp på min julklappslista som nu när mamma tjatat om ett tag...  


Det kan vara mycket stavfel men när texthjälpen inte finns på M&P:s dator får det bli som det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0