Wo0ooops, bloggraped!

Tjing pling alla goa och glada, glider in här lite huxflux jag.
Jag är enligt Anna, världens bästa, mest underbara person, men kalla mig Linnea. Det räcker.
Tänkte bara ta och berätta för er att hon är typ den underbaraste människan på denna jord. Så jävla grym! Och ja tyckte hon behövde ett fint litet inlägg här eftersom hon själv är lite seg på att uppdatera!


Hittade några super delicious bilder på oss också, så dom bjuder jag på!

Ett bevis på hennes kärlek till mig. Skrivet precis över hjärtat. Jag blir rörd.

Bringing sexy back!

Tjej som tror hon är cool (vänster) - tjej som ÄR cool (höger)

En av alla våra toafjortisbilder.

Sexy mama!


Vem vet, jag kanske dyker upp igen.
Tills dess, ha det kalasbra.
Och Anna, puss påre!
Hörs!
/ The one and only - Linnea


Kommentarer
Postat av: Linnea

HeheheHehHE jag är ruuuulig

2010-10-13 @ 16:35:41
URL: http://linnealundiin.blogg.se/
Postat av: hjelte

åååh, linnea så jävla rolig tjej. eller vänta, skrev jag rolig? snygga tjejer i alla fall!

2010-10-13 @ 16:57:49
URL: http://jhjelte.blogg.se/
Postat av: Åke

Fett cool hon verkar vara dendär Linnea asså.

Och ja tänkte på en sak, sista bilden. Den är riktigt snygg. Nästan i klass som omslagsbild till typ slitz eller nåt. Hälsa den där Linnea det.

2010-10-13 @ 16:58:33
Postat av: The one and only

Jag vet att du älskar mig!

2010-10-13 @ 16:59:00
URL: http://linnealundiin.blogg.se/
Postat av: julia

rishög hahahah!

2010-10-13 @ 17:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0