27 SEPTEMBER

Jag lever i en drömvärld!

Jag har en storebror som är den bästa som någonsin funnits, en person som ALLTID har hjälp och skyddat mig.
Jag har en familj som jag älskar över allt annat.
Jag har en stor omtänksam släkt där alla njuter av släktträffar. Alla kompletterar varandra och ställer upp, skjutsar och fixar. 
Jag har en underbar pojkvän som inte sviker oavsett mitt humör, han finns alltid där och är konstant snäll och förstående. Han av någon orkar lyssna på allt mitt tjat och mina dumma kommentarer.
Jag har de bästa vännerna på denna jord! hjälpsamma, underbara, kärleksfulla, omtänksamma, GER och tar. precis som det ska vara!
Jag har ett jobb, ett som ger mig lön varje månad och några personer som uppskattar det jag gör. Oavsett om det blir rätt eller fel så peppar vi varandra till att orka stanna kvar.
Jag går i skolan. Jag har bra betyg och trivs i min klass, jag kan plugga vidare efter mina tre år och har en bra grund till framtiden.

Jag har en framtid och jag ser den varje dag. Och med allt ovanstående så är jag säker på att den kommer bli riktigt riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vet att den kommer bli bra, och jag hoppas jag är en del av den!

Jag älskar dig

2010-09-29 @ 17:28:26
URL: http://linnealundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0