11 APRIL

Jag har skaffat bloglovin! Linnéa visade mig det idag och det är ett tips till alla som läser mycket bloggar eller ja, få bloggar men som har svåra namn. 

Dagen har krupit fram och just nu skjuter jag upp allt som behöver vara klart den här veckan, och jag hatar att skjuta upp saker! Det är historian som jag inte vet om böckerna är i skolan eller hemma, spanska-artikel med Linnéa, spanska uppsats, psykologiprov och matteprov. FYYYY!! Det enda positiva är att det är sista veckan innan påsklovet! 

Halv 8 imorse hade jag körning med Driver och det gick förvånansvärt bra! Och nu för någon timme sedan bestämde min dator sig för att det åter igen var dags att acceptera internet som vart borta enda sedan tobbe Å-K-T-E alltså mer än 5 månader sen! tack datorn!



*första dagen

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så kom Linnea och visade bloglovin, så minskade Linneas antalet sidvisningar på bloggen radikalt...



Och din lilla fitta! "*Första dagen" VAFAAAAN?

2011-04-11 @ 19:26:45
URL: http://linnealundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0