4 APRIL

Jag har precis kommit hem från halkbanan som gick galant! Delade bil tillsammans med Linnea och det var förvånansvärt lätt och roligt, inte att dela bil utan att köra ;) Linnea och hennes pappa hämtade upp mig och William imorse vid 06.15 med Linnea som chaufför vilket även det gick skit bra! Nu ska jag snart fortsätta med historian som ska vara inne på torsdag och träna till matte-provet som också är på torsdag. Ikväll ska jag till läckerol och kolla på kusin Adams hockeymatch. 

Igår: klev upp vid 9-tiden på morgonen tillsammans med William och fixade det vanliga. Övningskörde sedan till jobbet och jobbade ett 11-19 pass! Efteråt övningskörde jag hem till William för att hämta honom och vidare hem till Linnea för att hämta/byta kläder. När vi kom hem blev det middag och årets första jordgubbar tillsammans med hela familjen (jag, mamma, pappa, tobbe, William och Elin) framför Beck och levande begravd.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Dååååligt bra vi va då!!

2011-04-04 @ 16:29:44
URL: http://linnealundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0