8 APRIL

Torsdag 7/4

William och jag missade bussen så vi fick skjuts av farfar till skolan! Hade föreläsning av en kille på socialkunskapen och efteråt åkte jag till jobbet för ett pass mellan 16-21. När jag kom hem badade jag, tränade lite på skyltar och somnade till BB och vaknade inatt 03.15. Stängde av tv och la mig igen. Ganska trött tjej? 

Idag

Började dagen med en sovmorgon fram till 11.35, Skönt! missade bussen imorse igen och fick ta den som gick 15 minuter senare och kom något försent.... Efter psykologin åkte jag till stan för ett snabbt ärende och möte sedan upp Linnéa och Jasmina för att köpa present till Cornelia som vi ska till imorgon, därimellan hann jag även se Lisa och hennes nya tatuering som hon gjorde igår och sjukt va fin den var!
Fick med mig en svart klänning hem som jag tänka ha på mig imrgon kväll. Nu väntar jag på att pappa ska komma så vi kan ut och övningsköra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0