18 DECEMBER

Har spenderat hela helgen i famnen på mitt hjärta och det har vart hur underbart som helst! Igår åkte vi och hämtade hem Scooter, världens finaste hund! Idag efter en skön sovmorgon åkte jag till stan för att titta på julklappar och dirket efter åka till köpis med m&p för ännu mer julklappar. Vi hann hem och äta innan vi skulle till Tobias och Elin för glöggmys med dem och Elins familjer. Nu på kvällen har jag pluggat och ska fortsätta göra det tills jag somnar, nu är det inte långt kvar tills lovet så jag ska försöka hålla i sista biten. Där är ju ändå sista söndagen 2011 jag kommer spendera med plugg! Och för återblickarna om ett år; idag har det snöat hela dagen, äntligen! Nu börjar julkänslorna komma!
Att ta kort på en 3 månaders hundvalp är inte lätt, men här har ni några på gobiten!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Åååååh, jag dör av avundsjuka!!!!!

2011-12-18 @ 22:23:32
URL: http://linnealundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0