STUGAN DEN 27 DECEMBER

Igår åkte mamma, pappa, jag, William och scooter till stugan för att kolla läget efter stormen som var tidigare i veckan. Vi lät scooter springa mellan oss (stugan & isvattnet) men att han fortfarande hade kopplet på sig. Efter några spring fram och tillbaka så fick han för sig att byta riktning och plums så låg han i en av isvakarna! (Tänk då på att han är snart 4månader och har aldrig badat/simmar tidigare) Stackarn fick panik och det tog ett tag innan han kom upp. Pappa och jag sprang fram till honom och ropade på han, och när han väl kommit upp så hoppade han i igen för att simma till mig och återigen vart han lika rädd. Haha jag lyckades få upp honom och sen var det bara att åka hem! Scooter var helt slut i bilen och låg under en filt hela resan.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Först trodde jag att det stod att ni åkte scooter till stugan, fick läsa om tre gånger. Sen trodde ja det stod att han hade bastat/simmat.

Förövrigt är han aaaassöööööööööt. ja dör av avundsjuka!!

2011-12-29 @ 01:09:08
URL: http://linnealundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0