16 JULI



Harry Potter var igår, trots mitt låga intresse för både böckerna och filmerna väldigt bra! Jag blev förvånad av slutet med tanke på det alla sagt & det som GD skrev i första stycket i torsdags (efter den raden slutatde jag läsa). Men filmen fick enligt mig (fortfarande inte särskilt intresserad) bästa tänkbara slut!   






Idag åkte vi tillsammans med Williams mamma in till valbo. Vi gick en snabb sväng på onoff och tog en lunch på subway innan hon åkte hem och prinsen & jag stannade kvar. Efter ett tags tittande på kläder gick vi till IKEA för en välförtjänt fika innan vi tog bussen hem. Nu ska jag snart hämta Anton och William med bilen för pizzamiddag och tv-tittande hemma hos mig, imorgon är min underbara helg över och jobbet väntar klockan 7. På kvällen får vi se om det blir GIF-match med prinsen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0