Sammanfattning av dagarna här i Göteborg!

27/7 Onsdag Wille och jag fick som sagt skjuts av Willes mamma till Globen och därifrån tog vi en spårvagn till stationen. Efter ungefär 5 timmar på tåget mötte vi upp Willes pappa på stationen och tog sedan bussen hit till lägenheten i Kungälv. Efter att ha lämnat väskor och packat upp lite gick vi till Kungälv centrum där vi spelade minigolf, tog en cider/öl och kollade i de få affärer som finns här.







28/7 Torsdag Tog bussen in till Göteborg för att gå på Liseberg! Vi kom dit när det öppnade och stannade till strax innan stängning. Däremellan han vi åka nästan allt som fanns (till och med atmosfear!!!) samt att Wille vann en stor Marabou på första försöket!


*






29/7 Fredag Skinande sol ute så Wille och jag gick och la oss på en kulle i närheten och solade, underbart! Vid lunch gick vi tillsammans med Kurt på en marknad som dom hade här i centrum och åt sedan lunch på restaurant Combi. På kvällen kollade vi på The Town samtidigt som vi mös till det med räkmackor och godis!




30/7 Idag, lördag Har solat på kullen även idag, inte ett moln har funnits på himmlen de senaste 3 dagarna! Tog en pn innan jag gick ut på en pw själv, förvånansvärt så hittade jag tillbaka hem ;) handlade på Willys och ikväll var det Wille & jag som stod för maten, tacos som vanligt! Nu tittar vi på tv samtidigt som vi myser till det med chips & dipp och en varsin cider/öl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0