1 MAJ

Lämnade festligheterna i Gävle för en mysig och välbehövlig helg i stugan tillsammans med mitt hjärta. Hans mamma skjutsade upp oss i fredagskväll efter ett trevligt 18års firande hemma hos kusinen med bästa släkten. Helgen har sprungit förbi och gett mig extra energi som kommer behövas nu på slutet av skolterminen. Igår kväll efter att tryckt i oss en massa gott bestämde vi oss för att ta årets första dopp! Iskalla och uppiggade satte vi oss framför brasan och mös tills vi somnade varma i varandras famnar. 

Imorse kom mamma & pappa upp till stugan för att skjutsa hem oss, jag övningskörde och åkte direkt till jobbet för ett 16-20 pass. Nu ska jag snart lägga mig så jag blir pigg inför en ny vecka i skolan som innehåller ett prov och två dagars körkortsteori. Sov gott! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0