2 MAJ

Hanna & jag har hållit på att fixa och tricka nu på kvällen över våra peace and love biljetter som förhoppningsvis kan spikas imorgon. Nu håller vi bara tummarna för ett sammarbete som alla tjänar på. Vi skulle egentligen ha köpt biljetterna redan på påskolovet men gjorde inte det av någon konstig anledning så nu står vi här och är beroende av blocket då våra biljetter blivit slutsålda. 

Idag har vi haft nationellt prov i spanska och efter skolan åkte jag till körkortsteorin. Cyklade hem för att äta och sedan övningsköra med mamma & pappa. Nu tittar jag på BB och ska snart lägga mig.    

Jag bjuder på två bilder från lördags med hjärtat 


Min fina älskling! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0