20 MAJ

Igår tog min fina vän Linnéa körkort! Såklart har vi utnyttjat detta till fullo och åkte runt över allt och såklart till Driven på MAX. Tillbringade även natten där igår med Hjelte och henne efter att både jobbat och vart med Salinas och Julia.
Imorse njöt vi av en jordgubbsfrukost och sedan körde Linnea in mig till stan för att möta upp Lisa. Resten av eftermiddag spenderade jag hos henne med en snabb sväng till Milbo där vi gick på högstadiet, en otroligt massa minnen dök upp och det känns konstigt att vara där när våra gamla klasskompisar inte var där... Jag saknar tiden på Milbo! Nu ska familjen snart äta grillat och ikväll åker jag till mitt hjärta och myser! 


6 DAGAR KVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0