25 MAJ

Har spenderat sista dagen som 17 åring, icke myndig, på ett väldigt bra sätt! Vaknade upp i willes famn och tog mig sedan till idrotten där det var baseball och betygsprat. MVG! :D Tillbaka till skolan för historia och betygsprat även där. Lunch och religion med betygsprat! Lycklig! :D Efter skolan fick jag sällskap av Linnéa till Willys innefattande storhandlande inför helgens mys. Har städat rummet och träffat arbetskompisarna på ett personalmöte. Nu på kvällen har jag kört runt hela staden och ska snart krypa ner i min nybäddade säng och vakna upp som 18 år och myndig! Hoppas ni somnar lika bra som mig!

Jag och min cheeseburgare! + hästen



Kommentarer
Postat av: Cheesen

Sista pussen till dig som omyndig. Från din cheese. PUSS

2011-05-25 @ 23:38:03
URL: http://linnealundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0