5 MAJ

Gårdagen var lååååång! Hade en tid hos läkaren klockan 8 som var tänkt ta en timme, isället tog det 10 minuter. Åkte därifrån till Driver för att göra några tester och åkte sedan till skolan för en 15 minuters lång lektion innehållande ett samtal om Sverige under andra världskriget. Wille & jag åkte hem till honom för att äta & sova och sedan tillbaka till skolan för religion och spanska. Efter skolan åkte jag tillbaka till Wille för att sedan åka och jobba mellan 17-21. Pappa hämtade upp mig på jobbet och jag övningskörde hem. 


Just i skrivande stund sitter jag och väntar på mina kompanjoner som gått iväg på NP muntligt i spanska. Vi ska planera en resa till Malaga tillsammans ;)   Vi hörs ikväll!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0