27 MAJ

Har blodblåsor på fötterna och är något sliten/trött MEN jag hade världens bästa torsdag igår! 
Familjen kom igår morse med födelsedagssång på sängen och några presenter. Hade spanska som första lektion och lyckades på G i de, vilket ni ser i inlägget längre ner. På lunchen tog vi (Linnea) bilen till Max med klassen. 

En snabb sväng på stan efter skolan där jag hittade en klänning och ett par skor (anledningen till blåsorna). På kvällen hade vi födelsedagsmiddag med smörgåstårta innan William och jag tog bilen för första gången iväg till kvällens händelser! Vi var hemma hos William axelsson med han, William, Fittsören, chrille, Cagri, Merima, Salinas, Julia, Linnéa och Sofia. Förfest på hans altan med alkohol och spel för att sedan dra oss in till Slick och släppa loss! Gick sakta och stapplande hem till William inatt ned mina förstörda fötter för att sova.
Hade en sån grymt underbar födelsedag och vill tacka alla som gjorde den perfekt!  

Efter att lyckats sova i ungefär 3 timmar tog jag bussen till Vasa för dagens enda lektion där jag höll på att dö av trötthet, lyckades nicka till någon enstaka gång men hann aldrig längre än så innan den två timmar långa och sista lektionen av socialkunskapen var över!



Nu taggar vi om! Ikväll kör jag på platta skor men med ett jävla danssug! Efterrätten är instoppad i frysen och middagen ska snart börja lagas, ikväll ska vi åter igen fira mig! Snart kommer de finaste människorna jag vet hit och förfestar för att sedan ta oss till krogen!    
-minus till Lisa som inte kunde komma ikväll men även hon är en av de finaste!


Sofia, Linnéa, Salinas och jag

Bild av; L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0