19 NOVEMBER

Jag tänkte dela med mig av en sjuk grej som hände natten till i fredags när jag sov hos Wille. Det är ganska (läs: vääääldigt) vanligt att jag behöver gå på toa mitt i nätterna;
Jag vaknade upp ståendes på Willes golv utan den blekaste aning om vart jag befann mig. Jag visst om att jag inte var hemma hos mig men jag kunde verkligen inte komma på vart jag var. Så jag började gå mot höger och kom ungefär 2 steg innan jag slog i ett skrivbord. Jag vände mig om och tog två steg åt vänster istället men då slog jag i tv:n. Jag stog där ett tag innan jag kom på vem jag var hos. Eftersom jag inte visst var dörren/sängen var började jag småropa till Wille om hjälp, men självklart vaknade inte han... Jag lyckades tillslut hitta sängen och höll mig mot den hela vägen ut. Men att vara kissis och inte veta vart man befinner sig och hur man hittar till en toalett är inte lätt, speciellt inte när det är mörkt i ett rum.
Men det konstiga med det hela är att Wille JÄMT vaknar när jag kliver ur sängen men inte denna gång då jag gick i sömnen.
Okej det kanske inte var konstigt för er men jag tycker det är lite läskigt eftersom det kanske beror på alla tabletter jag tar just nu? 



Men Julias 18års fest igår; Jag hade det kalas under hela kvällen! Först fixet hemma hos alex och sedan kvällen hemma hos Julia. Hon hade gjort en jättegod middag och vi körde dans/lekar på kvällen. Vid 12 skjutsade jag in några till krogen och passade samtidigt på att hämta Wille. 



Tidigare idag åkte vi två till Valbo för att köpa skor och titta på lite annat. Snart kommer Linnea och Sofia hit för Twilight-maraton. Natten spenderar jag med dessa tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0