9 NOVEMBER

Operationen tog längre tid än väntar, den tog ungefär 1,5 timme med mycket smärtstillande i käken. Jag såg skalpellen som hon tryckte ner mellan tanden & huden och jag kände hur huvudet åkte upp och ner när hon försöker få tanden att släppa. Jag hörde även knakningarna som uppstod där tanden släppte lite lätt på ett ställe efter det andra. När operationen var klar skjutsade Tobbe och Elin hem mig så jag slapp gå. Redan när jag satte mig i bilen började smärtan komma och svullnaden var hyfsat stor.

På kvällen fick jag i mig två köttbullar innan magen (käken?) sa ifrån. Tobias, Elin, William och katterna var här hela kvällen!

I natt har jag knappt kunnat sova. Jag har vridit och vänt på mig för att hitta det bästa sättet att sova på så att jag skulle slippa smärtan, jag kan rabbla upp 20 olika sätt jag försökt sova på utan lyckat resultat. Efter att mamma åkt till jobbet gick jag ner och la mig i deras säng så att William skulle få sova de sista timmarna innan han var tvungen att åka till skolan, stackarn har legat och suckat hela natten <3

Idag stannade jag hemma från skolan så Tobias och katterna kom vid 1 tiden och höll mig sällskap. Elin och mamma kom lite senare med mat som jag lyckades få i mig! Idag är jag mer svullen än vad jag var igår och smärtan har ibland vart värre än värst. Planen är att gå till skolan imorgon men om jag mår som jag gör nu kommer jag aldrig klara av det. Ibland är smärtan så hemsk att jag inte ens orkar prata!

Haha ja bilden på mig är inte fin men ungefär såhär ser jag ut! Dock större i verkligheten


Kommentarer
Postat av: Linnea

Pussen till dig! De är tur du är snygg iallafall ;)

2011-11-09 @ 23:39:17
URL: http://linnealundiin.blogg.se/
Postat av: alex

gumman då <3

2011-11-10 @ 03:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0