ATT MÅ DÅLIGT ÄR INGEN DANS PÅ ROSOR

Jag har aldrig upplevt en så jobbigt natt som inatt. Igår kväll behövde jag akut avsluta mitt dagliga "god natt samtal" med Wille på grund av att smärtan i käken helt plötslig bestämde sig för att bli extrem. Jag kunde inte ligga, jag kunde inte sitta, jag kunde inte blunda eller gråta för att smärtan var så våldsam. Jag slog och nöp mig själv för att försöka jämna ut smärtan, dock utan resultat. Jag tog tabletter och försökte trycka på käken för att avlasta den men allt var förjäves. Jag gick ner och la mig i soffan och hade så jävla ont så det går inte att beskriva! Vrider och vänder på mig fram till klockan 04.30 då jag tillslut lyckas somna eller kanske tuppar av? Det sista jag minns är iallafall att smärtan var så extrem att mina slag på låret inte hjälpte. Jag vaknade iallafall upp 2 timmar senare med samma extrema smärta. Gick över till mammas säng och la mig för att försöka läsa tidningen och ringa till hälsocentralen. Jag får vänta ett tag innan de ringer tillbaka och jag får tid på Sätras tandvård vid 10.30. Mamma skjutsar dit mig och de bestämmer att de ska ge mig pencillin som vi hämtar ut innan vi svänger förbi skolan för att hämta några skolböcker. Resten av dagen har jag haft ont men inte så som jag hade inatt. Jag har fått i mig ett mål mat vilket iallafall är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0