LIVETS SISTA HÖSTLOV

Bloggen har vart tyst ett tag nu men ta det lugnt, här kommer sammanställningen över mitt sista höstlov någonsin! Inledningsvis måste jag bara säga att det har vart så otroligt bra och så jävla roligt! Jag tar allt från början utifall någon har missat mina tidigare inlägg;

Lördag den 28/10
Gick upp tidigt och tog mig, tillsammans med Hanna, Viking och Paul till högskolan för att göra högskoleprovet. Sammanlagt satt vi där i över 7 timmar och hade 5 stycken olika prov. När jag kom hem igen väntade Wille med blommor (♥) samt Tobbe & Elin med katterna (♥)! På kvällen mötte jag upp Linnea, Alex och William på stan och tog tillsammans bussen till Andersberg hem till Sunkan och hade förfesten där innan Sannas 18års fest! Vi åkte till Söder hielmska någon gång vid 11 och stannade där resten av kvällen. 


Fluff & Sunkan


Felix, Sören & Wille


Lundvall & Emma


Födelsedagsbarnet, Sanna!


Alex & Johanna


Söndag den 30/10
Kunde inte sova så jag gick upp och åkte med föräldrarna till Sandviken där Hilles F16 lag spelade om tredjeplatsen i SM. Efter matchen åkte vi förbi stugan och tittade så att allt var okej innan vi åkte hem igen. På kvällen mötte jag upp Wille på stan för en fika och sedan hem till honom för att sova. 

Måndag den 31/10
Efter en behövlig sovmorgon tog jag bussen hem till Lisa för tjejsnack och lite baktittande till Lisas PA. Söt Lisa har bakat hela lovet och kakan som jag fick smaka var jättegod! Tog bussen ifrån henne till Fjärran där mamma och Ulla väntade för ett medelpass. 

Tisdag den 1/11
Jag mötte upp Fia och Linnea på stationen vid kl 10 och kom fram till Stockholm vid 12.40. Vi shoppade och åt middag innan vid tog tunnelbanan till Globen och RIHANNA! Efter en promenad från stationen till Borgis kom jag hem vid 03.00 och somnade glatt efter en underbar dag i Stockholm med världens bästa tjejer och världens bästa Rihanna!


(Har inga bilder från Rihanna utan bara filmer, dock överröstar vi tre henne på inspelningarna och kommer därför inte visas här ;)


Onsdag den 2/11
Sov ut så mycket som det bara gick innan William kom hit för att äta lunch med mig och mamma. Farfar skjutsade oss till tågstationen och Marianne och Jessica hämtade upp oss. På kvällen gick vi till en Thai restaurang (inte kina) med Thailands inspiration! 


Marianne & mamma


Jag & Jessica


Torsdagen den 3/11
Vi shoppade hela dagen med stopp på Kungshallen för lunch och Waynes för en fika. Vi kom tillbaka till lägenheten vid 19 tiden och åt middagen där. Vi alla somnade ganska tidigt av utmattning efter en hel dag av shopping! 




Fredagen den 4/11
Vi tog en liten sovmorgon innan vi påbörjade bilresan hem till Gävle. Vi tog ett stopp på MAX i Uppsala och en sväng på Fullerö innan vi kom hem hit för middag och fix inför kvällen. Marianne skjutsade mig och jessica till Linnea för förfest där Alex, Sanna och julia redan var, senare på kvällen kom även Merima! Sa hejdå till jessica på bussen och fortsatte sedan till Slick med de andra tjejerna. Jag hade en toppen kväll!


Lördagen den 5/11
Vaknade upp här hemma med William och försökte dra ut på sovmorgonen så mycket som möjligt eftersom jag någon timme senare skulle bege mig till MAX för ett nattpass, 18.30-05.15. Kvällen/natten var hektisk, alla var fulla, sega, utklädda och de flesta även ganska så dryga. Vi fick sluta senare än vanligt och skjutsade då hem en jobbarkompis och hämtade upp William på vägen hem. 


Söndagen den 6/11
Vi hann sova till 2 innan vi var tvugna att kliva upp. Vi hann äta frukost/lunch innan jag fick skjuts till jobbet för ett 16-22 pass på MAX. Efter jobbet hämtade hjärtat upp mig för en sen middag från MAX Hemlingby som vi trök i oss i bilen en bit bort. På kvällen tittade vi på A little bit of heaven, en jättefin film! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0