30 OKTOBER

Högskoleprovet igår gick väl sådär, det är inget resultat jag vill skryta om precis. Men nu har jag gjort det och vet hur det går till. 
Jag hämtade iallafall upp hanna, Viking och Paul på morgonen och fortsatte sedan till högskolan, vi hade 5 prov mellan 9-16.15. När jag kom hem hit väntade Wille med blommor och Tobbe & Elin med katterna!

Vid halv 8 åkte jag till sunkan där han, jag, Alex, William, Sörebö, Fluff, Felix, Lundvall, Emma och Linnea förfestade innan vi tog bussen till Söder Hielmska där Sanna hade sin 18års fest!



Idag; Vaknade tidigt imorse och åkte till Sandviken för att se Hilles SM-match med mamma och pappa. Vi fortsatte till stugan en snabbis innan vi hamnade här hemma igen. Snart ska jag ta bussen in till stan för att möta upp William, antagligen blir det en fika!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0