4 OKTOBER

Passade på att mysa till det hemma hos William igår eftersom han var ensam hemma med hemmagjord pizza och tv-tittande. Eftersom det var eget arbete på de lektioner jag hade idag så blev det sovmorgon till 13.40 imorse och efter frukosten/lunchen tog vi en sväng förbi frisören och bokade in en tid åt mig då alex igår påpekat hur slitet mitt hår är. </3

Nu ska jag snart sätta på kaffe och fortsätta med mitt matte C pluggande inför provet som vi har på torsdag. hejjudamig hur mycket jag har att plugga! Trots att vi har gjort allt vi ska göra på lektionerna OCH fattat för stunden så är ändå allt borta idag, ja jag får börja om från 0....  





Kommentarer
Postat av: den där påpekaren - alex

nej nu känner jag mig dum, hoppas du inte blev sur babe! men det var jävligt slitet. <3<3

2011-10-04 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0